SUTASZ - gra w kolory

Sutaszem zajęłam się już parę lat temu, wtedy dał znać o sobie mój słomiany zapał. Im człowiek jednak więcej patrzy na różną biżuterię, tym coraz bardziej kusi go, żeby spróbować swoich sił i wyrazić w tej formie własne emocje. Postanowiłam więc wrócić do szycia. Tym, co najbardziej spodobało mi się w biżuterii szytej ze sznurka to niezliczone możliwości łącznia ze sobą kolorów. Uwielbiam wszelkie wzory i kolory, a tworzenie własnej biżuterii sprawia mi wielką frajdę.

Przedstawiam poniżej moje sutaszowe propozycje. Wszystkie wykonałam własnoręcznie z użyciem kamieni półszlachetnych, masy perłowej, srebra oraz szklanych koralików.
Kolczyki można u mnie zamówić w kolorach dobranych do własnych upodobań, zapraszam do kontaktu mailowego: kamila.bijou@gmail.com

kolczyki Orchidea - onyks, rubinki i koraliki

kolczyki Tulipan - onyks, hematyty i koraliki

kolczyki Nadzieja - muszla paua, hematyty, koraliki


kolczyki Pawie oko - muszla paua i hematyty


kolczyki Africa inspirowane afrykańskimi rytmami - sodalit i hematyty

Po jednym kolczyku Sol i Sombra - masa perłowa, perły hodowlane, muszla paua i hematyty

kolczyki Sombra - czyli po hiszp. cień 

kolczyki Flamenco - masa perłowa, korale i hematyt

kolczyki Sunset - lapis lazuli, piryt, hematyty i koraliki

kolczyki Sunset świecące w promieniach UV :)

Kolczyki Frida - howlity, hematyty, rubinki


Kolczyki szamanki - muszla paua, hematyty, fluoryty


Komentarze