SKLEPY INTERNETOWE Z BIJOU - Świąteczny Szał

Tak, tak to już ten moment, kiedy czuć gorący oddech na plecach i świąteczna gorączka ogarnia nas z każdym dniem z większą mocą. Odwieczne pytanie, CO KUPIĆ NA PREZENT??? Jeśli zdecydujecie się na biżuterię - to mogę Wam pomóc. Ten post oczywiście powinien być bardziej kierowany do mężczyzn, ale przecież wiemy, że oni nie zaglądają na takie strony i blogi. Niemniej jednak możecie np. zostawić otwartą zakładkę na laptopie, tak zupełnie przypadkiem, żeby rzucił się w oczy :) Specjalnie z okazji Świąt przygotowałam dla Was zupełnie subiektywne i nieopłacane przez nikogo zestawienie stron, na które zaglądam chcąc wybrać jakieś prezentowe świecidełko. Regularnie pojawiają się oczywiście takie zestawienia, ale cóż mam do nich sporo zastrzerzeń więc postanowiłam Wam wreszcie sprzedać moje miejscówki. Zostańcie, jeśli lubicie prawdziwą biżuterię, ręcznie wykonaną z pietyzmem i dbałością o szczegóły, dopieszczoną w każdym calu, czasem wybujałą i fantazyjną, czasem minimalistyczną - w dobrym tego słowa znaczeniu, pokazującą twórcę i jego styl.

Wyjdźcie poza schemat  - tutaj kupicie małe dzieła sztuki:

GALERIA OLISSIMA - to mój absolutny i niezaprzeczalny numer jeden
Może sama strona nie jest szałowa, super nowoczesna, biała i lśniąca - uwaga problem z formatowaniem na komórki, ale za to zawartość jest niesamowita. Najlepsi polscy projektanci, jak na patelni w jednym miejscu. Każdy z nich figuruje tu z imienia i nazwiska, a nie tak, jak w pozbawionych dusz masówkach, dla których zdarza im się projektować. Tutaj przeczytasz ich biografię, zidentyfikujesz się z artystą, dowiesz się o jego osiągnięciach. Możliwe jest wyszukiwanie po typie produktu czyli, pierścionki, kolczyki, naszyjniki itp. lub właśnie artystami. Do swojego konta możesz dodać swoich ulubionych twórców i będziesz swobodnie śledził nowości. To jest kopalnia wiedzy dla każdego miłośnika biżuterii, która pokazuje, jaki niesamowity potencjał ma polski design biżuteryjny.


GALERIA SIEDEM - tu kupicie m.in. szalone pierścionki Kabirskiego (nie jest Polakiem) i wiele innych wspaniałych dzieł. Galeria Siedem to ponownie mekka miłośników biżuterii artystycznej. Prawdziwie zindywidualizowanej i unikalnej. Ostatnio mają nawet moją ulubioną izraelską projektantkę Ayalę Bar. Mają swoje sklepy w całej Polsce więc można do nich zerkać i oglądać cudeńka bijou na żywo. Tutaj znajdziesz biżuterię Byczewskiego, Ostrowskiego, czy Kaczyńskiego. Warto zaglądać.



GALERIA NIEFORMALNA - kolejne źródło wiedzy, i ciekawostek biżuteryjnych. Wspaniali polscy artyści i ich małe dzieła sztuki. Współistnieją tutaj one z obrazami i innymi artefaktami. Sami zobaczcie.



LEWANOWICZ - zastanawiałam się chwilkę, czy podać tę stronę, bo Lewanowicz trochę stracił dla mnie ostatnio swój dawny czar i urok. Poszedł w biżuterię typowo efekciarską, a słabszą jakościowo. Koraliki, swarowski i inne kamyki i szkiełka w dużych ilościach czyli, jak oni to nazywają, biżuteria modowa. Ech.. ale mam do nich niekłamany sentyment i sporo u nich kupionej biżuterii, głównie etnicznej - o dziwo. Teraz lubię ich za dystrybucję Ayali Bar i rozmach.



MIMIKRA
- to jest dla mnie świeże odkrycie, dlatego dzielę się nim z Wami, tutaj mamy pojedynczą artystkę i jej niesamowitą wyobraźnię skonfrontowaną z blaszką. Potrafi z niej wyczarować niezwykłe wzory. Kolczyki sprawdzą się i dla maksymalistek, takich jak ja i minimalistek, takich jak moje koleżanki.



SOPHIE THAO - ach ach to jest kolejne moje miejsce, do którego chodzę napawać oczy i wspominać. To miejsce dla miłośniczek biżuterii z całego świata. Właścicielka jeździ po różnych krajach i sprowadza do Polski co smakowitsze kąski. Znajdziecie tutaj biżuterię z Turcji, Indii, Singapuru, Bali i wielu innych miejsc. Uwaga, ona też jest ręcznie robiona, tylko przez rzemieślników najczęściej azjatyckich. Jeśli chcecie kupić okazałe naszyjniki podobne do tych w Lewanowiczu to, jest to także świetny adres. Oprócz tego cały wachlarz różności. Ostatnio moją uwagę przykuła kolekcja z emalią witrażową.


Przedstawiony wyżej zestaw nie jest sztampowy i minimalistyczny. Nudzą mnie niestety nitki z zawieszką i łańcuszki z dyndającym bździejkiem. Wszystkie wyglądają tak samo, nie ważne kto je zaprojektował. To jak gra w kółko i krzyżyk, lub guzik z pętelką. Wszystkie te drobne koraliczki na niteczkach, plus chwościk, cena z sufitu, bo... drogie panie komponenty są TANIE, mega tanie. Zrobienie bransoletki to często kilkanaście, kilkadziesiąt złotych, a sprzedaż to kilkaset. Cięte laserowo i masowo wzorki na zawieszkach itp. Czyste nabijanie klientki w butelkę lub nawijanie nitek na uszy. Miłośniczkom tego typu biżuterii polecam zestaw zrób to sam i strony typu Korallo, sklepy Royal Stone, czy Kamieniołomy. Najlepiej jednak jest na targach biżuterii i minerałów. Kupicie sobie sznurek, targujcie się i same zróbcie prawdziwie zindywidualizowaną biżuterię, po swojemu. Nie przepłacajcie, za coś, co możecie zrobić same.

Pamietajcie też, że to nie prezenty są w święta najważniejsze!

Komentarze

  1. Wcale mnie to nie dziwi, ponieważ biżuteria jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biżuteria jest może nie najlepszym, ale świetnym przyjacielem kobiety ;)

      Usuń
  2. Nie raz miałem problem z biżuterią. Ciezko coś znaleźć Dzięki za podpowiedzi 😎

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję za odwiedziny i cała przyjemność po mojej stronie :D

      Usuń
  3. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat samych sklepów internetowych jest cała masa i muszę przyznać, że dla mnie bardzo ważnym jest aby moje towary mogą zostać dostarczone do paczkomatu. Kiedy dojdzie do sytuacji, że paczka z paczkomatu zostanie zwrócona do nadawcy to w artykule https://www.sendit.pl/blog/kiedy-paczka-z-paczkomatu-wraca-do-nadawcy wyjaśniono co należy zrobić.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz